roofart 20 ani

20 de ani de afacere. 20 de ani împreună.

În 2021 s-au împlinit 20 de ani de la fondarea RoofArt iar performanțele obținute sunt demne de a fi un exemplu de succes. În tot acest timp, RoofArt Group a produs și vândut peste 8 mii de kilometri de jgheaburi și elemente conexe și peste 7 milioane de metri pătrați de țiglă metalică. Produsele ce poartă cu mândrie logo-ul verde crud sunt cunoscute nu doar în România, ci și în Moldova, Germania, Marea Britanie, Slovacia, Lituania, Israel și țările est europene.

Valoarea pe termenul lung a unui acoperiș bun cu greu poate fi estimată.

Pe lângă faptul că acesta este prima linie de apărare pentru orice clădire împotriva ploii, a grindinei și a zăpezii sau a căldurii din timpul verii, acoperișul este și o garanție a confortului și a liniștii celor care locuiesc sau își desfășoară activitatea în clădire. Capacitatea de a construi un acoperiș calitativ a fost întotdeauna apreciată. Și astăzi există o cerere mare pentru soluțiile de acoperiș care garantează durabilitatea, fiabilitatea, siguranța și respectarea mediului. Grupul de companii RoofArt a reușit să combine în produsele lor toate aceste caracteristici.

Ambiție și creșteri sănătoase

“Producerea sistemului de jgheaburi-burlane nu este un proces ușor, include până la 30 de elemente și devine cu adevărat fiabil atunci când ele sunt asamblate pentru a forma un întreg, un sistem care prin etanșeitate sporită își îndeplinește rolul pentru care a fost creat. Desigur că nu a mers totul mereu bine și fără obstacole, am făcut și noi greșeli, am pierdut timp, bani, erau admisibile astfel de eșecuri mai ales pentru că am început producția singuri, fără vreun ajutor extern, și, totuși, perseverând, am izbutit să atingem un nivel ridicat al producției, care astăzi este recunoscut ca fiind exemplar în multe privințe”, spune Ilarion Ursu, Fondatorul și CEO RoofArt Group.

Un model de afaceri eficient

Astăzi RoofArt Group este o companie cu o structură bine definită. Ambele cu fabrici și linii proprii de producție, companiile RoofArt România și RoofArt Moldova reprezintă baza grupului, producătorii și furnizorii de produse, unde sunt create și dezvoltate concepte noi ale elementelor, ambalajelor, design-ului etc. Reprezentanțele Grupului din celelalte țări europene au rolul de distribuție și promovare a produselor pe piețele locale. Performanța ridicată a utilajelor de prelucrare a tablei de oțel, relația bună cu furnizorii de materie primă, organizarea proceselor de lucru, pregătirea personalului și alinierea cu standardele europene de calitate permit companiei să facă planuri de creștere continuă a volumului de vânzări și extinderea prezenței pe piețele de export.

Însă, așa cum spune Ilarion Ursu, „calitatea nu e reprezentată doar prin utilaje și materii prime, deși trebuie să menționez că le avem pe cele mai bune: echipamente finlandeze și metal suedez. Ea este un complex format din mai multe componente: disciplină a muncii, cultură industrială, inginerie și abordări de proiectare. Fiecare angajat din companie este o garanție a calității. De aceea investim atât de mult în oamenii noștri, în dezvoltarea lor ca specialiști în domeniul lor”. RoofArt Group are în prezent 130 de angajați.

Unde ne aflăm acum

Întrebat despre nivelul la care a ajuns compania RoofArt, Serghei Mocreac, Director general în România, răspunde: “Suntem multumiți de realizările la care am ajuns până în momentul de față, însă compania este într-o dezvoltare continuă, prin urmare ne concentrăm efortul spre realizarea de noi obiective. Calitatea produselor pe care le avem în portofoliu este rezultatul celor 20 de ani de activitate, astfel că, în acest moment, îl putem considera un obiectiv realizat. Din punct de vedere al performanței tehnice și a duratei de exploatare a produsului finit, depășim orice standard european și chiar internațional. Avem în portofoliu produse unice, inovative, dezvoltate și implementate 100% de echipa noastră, produse ce sunt recunoscute ca și un standard al calității în domeniul construcțiilor. În prezent, avem în derulare o serie de proiecte investiționale care țin de extinderea portofoliului de produse și de creșterea calității serviciilor pe care le oferim clienților noștri, iar, în viitorul apropiat, focusul companiei va fi îndreptat în mod deosebit asupra acestor direcții de dezvoltare pe care le consideram a fi deosebit de importante pentru viitorul companiei RoofArt.”

Încotro ne îndreptăm

“Suntem o companie aflată într-o continuă dezvoltare, iar acest lucru presupune stabilirea permanentă a unor obiective noi, aliniate la cerințele pieței și la dorința de creștere a calității produselor și serviciilor pe care le oferim. În acest moment, Grupul de Companii RoofArt este “angrenat” într-un proiect investițional care presupune achiziția mai multor mașini și utilaje de producție, cu ajutorul cărora vom putea realiza elemente destinate atât sectorului rezindențial, cât și celui industrial, pentru a oferi partenerilor noștri posibilitatea de a promova și comercializa sisteme complete de acoperișuri de o calitate superioară. Acest lucru ne va permite în plus să creștem și capacitatea totală de producție a fabricilor RoofArt, ceea ce ne va ajuta să fim mai rapizi în producția și livrarea comenzilor către beneficiarii finali. Un alt obiectiv foarte important pentru noi pe termen scurt și mediu, îl reprezintă extinderea activității de export prin intrarea pe noi piețe de desfacere, acolo unde sunt solicitate produse de o calitate superioară iar potențialul de vânzare este ridicat. În prezent livrăm produsele RoofArt în 7 state europene printre ele, Germania, Marea Britanie și Irlanda, dar și în state din afara UE, aflate în estul continentului.” – Andrei Postu, Director Executiv RoofArt România

 

Diploma de recunoastere RoofArt Group

Cu această ocazie, RoofArt Group a primit din partea Președintelui Parlamentului Republicii Moldova o Diplomă de Excelență